Mandarina

Olor de mandarina, amb tacte de la mel, i les coses suaus.
Raig de matí projectant ombres i dibuix, que sobre la teva esquena, es tornen un tresor, daurat i amb el sabor de maduixa, i mirades, mirades que teixint certeses, conviden a somiar.
I els teus llavis, com un petit record de que existeix l'esperança, en perdre's i sucumbir als desitjos, raig de bellesa projectat.
I la teva pell, estesa com un mapa, sobre el meu mar d'il·lusions i somnis de tornar a passar una nit, compartint llençols, i al matí, contemplar-te nua, estesa sobre el meu llit.
Els teus ulls em miren i em coneixen, m'endolçen, em despullen i em fan sentir com un nen. Crec que tot es possible.
Els somnis són desitjos i el teu amor és com volar, desitjo somiar, i volar.

Un viatge, un paisatge, una mirada, una parada,
un somni pel que es lluita, un amor que es viu, una esperança que es perd, torna i somiem un altre cop.
Un cos de dona, un petó, un llit, un gemeg, una carícia de mel, la delícia, un somriure, un llibre, una història, una foguera, una il·lusió, un somni que es retroba, un llit compartit, el mar.
Un raig de sol sobre el teu cos, un instant de plaer, de felicitat, una llàgrima que cau i que neteja una vida ferida.
Un t'estimo, unes galtetes vermelles, una mirada tímida, sincera, llarga, que es transforma i enamora. Una amistat, una traïció, un símbol com acció d'una generació, una paraula, el vent.
Una sensació, el cel.
Sense tu, buit.
Una abraçada, un somriure, la olor d'un llibre nou, l'esperança, un arbre.
Una nova vida, amb tu.
Amor.




Escolteu això mentre llegiu.

Comentarios

  1. M'imagino qui és l'afortunada ninfa... M'encanta llegir aquestes coses tan sinceres i tan privades, tan a flor de pell.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. M'en alegro que t'agradi MaryJane, doncs sisi, va per la meva petita ninfa, la meva musa :D

    ResponderEliminar

Publicar un comentario